باران کویر

مثل ساحل ارام باش تا مثل دریا برایت طغیان کند

باران کویر

مثل ساحل ارام باش تا مثل دریا برایت طغیان کند

دوست دارم

 بهم میگن ساده نباش دوست نداره

 میگن  دس  تو دس  غریبه ها  میزاره

 بهم  میگن  که  تو منو  بازیچه  کردی

 میگن  یه روزی  میریو بر نمی گردی

می دونن عشق منی ,غرورمو نمیشکنی

 آسمونم زمین بیاد, بدون فقط مال منی

 بگو  تو  هم  دوسم  داری   بگو !!

 بگو  تو  هم  دوسم  داری   بگو !!

 مرهم  رو  زخمام  میزاری  , نزار

 نزار  از  دوریت  بمیرم  

 نگو! نگو که تنهام میزاری  ! !

  نگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو!!!

 بگو  که  سردی  با  همه  بگو!!

 دوسم  داری  یه  عالمه

 نزار  بگن  بازیـچـتـم

 بزار  بگن  دوسم  داری

 نزار که عشق منو تو ,رنگ جدایی بگیره

 نمی زارم یه بی وفا ,عشقمو از من بگیره

 بدون  همه  هستی  و  نیستی  و  عشقمو

 به  پای  تو  باختم روزگار  سردم

 رفتی و نیستی وتنهایی  با بدی هات سوختموساختم

 حالا فقط یه چی میخوام از تو, بزاری دس توی دستام

 خااطره هام در به دری  هستو, با  همین  اشک توی   چشمام

 یادت میاد دم رفتنت ,گفتی یه نصیحت میکنم واسه بعدنت

 بهتره که نیای دنبال من , جون دیگه برام مهم نیست بودنت

 گفتم عشقه من, میاد پیش من , گفتم دوست دارمو  بمون پیش من

 رفتیو منو تنها گذاشتی  , من موندمو , عکسی که برام  گذاشتی

 هر شب نگاه میکنم من به عکس تو,دلم تنگ شده واسه چشمایی که داشتی

 دلم میخواد  الان  بودم پیش   تو,  اخه  هر  شب  میبینم خوابتو

 همه دنیا رو گشتم نبود مثل تو , منو ببخش که ندونستم قدرتو

 بزار  بگم به تو , دوست دارم نرو

 نگو برو ترو نمیخوام , دورمو خط بکش عزیزم

 دستمو تنها نزار گلم بزار که فریاد بزنم

 میخوام بگم دوست دارم

 حرفام تموم شد دیگه چیزی ندارم بکم

 اگه منو نمی خوای باشه از پیشت میرم

 اما بدون باز میام, سراغتو میگیرم

 تنهام گذاشتی ولی, بازم برات میمیرم

 کاش بدونی بی کسی, چی به روزمن اورد

 این همه بی مهریات ,تورو از یادم نبرد

 میرم ولی خب  بدون, واست تنگ میشه دلم

 با چشم گریون میگم

.

.

خــــــــــــدا نگهدارت گــــــــــــــــــــــــــــــــــــلم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد